Dovolená v NP České Švýcarsko

20.04.2013 13:09

V neděli 26.8.2012 jsem se s Nerem vydala na dovolenou do NP České Švýcarsko. Bylo tam krásně, Nero se mnou absolvoval všechny tůry, včetně vyjížďky na lodičce mezi soutěskami Hřensko, výstup na Pravčickou bránu, pohled dolů i plavbu lodí. Všechny turisty si získla jako vždy na svoji stranu :o), divili se co všechno je v klidu ochoten absolvovat, bez vodítka a bojácnosti a ptali se mně, jestli není pod práškama:-) Tak to mě pobavilo asi nejvíc :-) Nene odpověděla jsem, je jen vychovaný a důvěřuje mi. Něměčtí turisté si ho fotili a povídali schön Hund, sehr schön, no byla to legrace :o).

Denně jsme chodili 12-20 km a moc se nám tam líbilo. NP České Švýcarsko doporučujeme! :-)

 

Fotky najdete na rajčeti https://africanhunter.rajce.idnes.cz/Dovolena_v_NP_CESKE_SVYCARSKO/